Pagina's

vrijdag 25 januari 2013

Save the Children mutsjes

Hier hebben jullie vast al wel van gehoord, mutsjes maken voor baby's in Centraal Azië. Ken je het nog niet? Kijk dan maar eens HIER en lees er alles over.

Natuurlijk ging ik ook een mutsje maken voor dit goede doel, maar het bleef er niet bij één.... inmiddels staat de teller op 21 mutsjes, gebreide en gehaakte en heb ik een klein beetje meer ruimte in mijn restjesgaren doos. Om een beetje een mengel te krijgen van katoen, wol en acryl heb ik gewoon diverse draden samen verwerkt. Dit geeft toch nog een leuk effect aan de mutsjes die qua patroon gewoon heel recht toe recht aan zijn. (ik ga tenslotte ook voor hoeveelheid in dit geval!)

Hier een foto van enkele mutsjes, ze staan er niet allemaal bij. Er waren er al een aantal ingeleverd bij Echtstudio en ook gisteravond bij de Haak-in! heb ik er nog twee gemaakt die dus niet op de foto staan.
En dan gaan we ook nog naar de muts-marathon op 9 februari. Eens zien hoeveel het er dan gaan worden!




Er zitten er een paar tussen die ik iets minder mooi vind, maar hey! Het gaat erom dat die kleine bolletjes warm blijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Leuk!