Pagina's

dinsdag 27 maart 2012

Knipjes

Dit wilde ik al geruime tijd doen en eindelijk maar eens aan begonnen. Helaas kon ik niet putten uit mijn verzameling bloemetjes, die zijn allemaal te groot voor op een knipje. Dus ben ik maar nieuwe gaan maken. Nog best een klus, ik wilde namelijk ook wat niet zo gangbare (wat haarknipjes betreft) kleuren gebruiken (dus goed zoeken in de voorraad) en op sommige bloemen heb ik rocailles en/of pailletten genaaid. En dat alles met een norovirus in de buik en een veeleisende baby in de box.
Er staan er nog een paar op stapel, maar wat vinden jullie van deze?










Ik vind ze wel aardig gelukt, in het echt zijn ze mooier, op de foto lijken de bloemetjes soms een beetje scheef maar dat is dus niet zo... gewoon een kwestie van een beetje modelleren :)

2 opmerkingen:

Laat je een berichtje achter? Leuk!