Pagina's

maandag 12 maart 2012

Vrolijke takken!

Toen ik laatst ergens een paar afgesnoeide takken zag liggen kreeg ik het idee om ze te versieren met gehaakte bloemen. Poging één is aardig gelukt.... Wat simpele bloemetjes en blaadjes op de taken gelijmd. Op de foto staan ze nog in een vaas maar samengebonden (met een extra blommetje) was het een nog leuker gezicht.




ik heb geen flauw idee wat voor een takken het zijn dus als ze in het water worden gezet zal er nog een verassing blijken. Nu maar hopen dat het niet vloekt met roze!



 zie je hier op de achtergrond de creatieve uitspattingen van Puultje? Volgens de juf is knutselen/kleuren één van haar favorieten bezigheden...

En  hier trouwens nog een foto van één van mijn eerste creaties op de naaimachine. In de geest van recykleren, want uit een oude spijkerbroek, maar wel gedaan voordat ik er van gehoord had. Ik vind het trouwens een geweldig idee om oude 'afgedankte' spullen te hergebruiken. Ik deed dit puur uit zuinigheid.... ik vind mezelf nog niet bedreven genoeg om in mooie stofjes te knippen dus gebruik ik voor het oefenen oude lappen... maar iets nieuws maken met iets dat anders weg zou gaan is ook gewoon erg leuk! (en ook moeder aarde is ons er dankbaar voor denk ik...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Leuk!