Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Opstrijken

Soms (eigenlijk elke dag maar soms kan het...) heb je daar zin in. Dingen leuker of mooier maken. Deze keer waren het shirts van Puultje die er aan moesten geloven. Gewoon wat simpele shirts die ze al een tijdje heeft.

Ik toverde mijn voorraad (strijk)applicaties tevoorschijn en we gingen aan de slag. Met 10 minuten was ik al weer klaar en had Puul drie shirts met een beetje extra.




Nummer drie heeft ze al aangehad, een rood shirt met daarop een fleurig plaatje van twee kinderen onder een paraplu. Maar toen was daar Paula met haar koeienvlekken en liepen de kindjes door chocoladevla-regen...



's Avond wilde ik nog wat roosjes maken met dit handige ding. Ik had het al eens gedaan op een beurs dus ging lekker aan de slag... maar het lukte niet... en toen weer niet... en toen had ik er geen zin meer in. Andere keer maar weer...

2 opmerkingen:

  1. tjee meid, ik vind het knap dat je naast je huishouden en de kinderen nog zoveel tijd hebt om mooie dingen te maken. ik ben momenteel volgens mij alleen maar aan het zorgen voor alles en iedereen. als ik denk ik ga nu iets voor mezelf doen ligt er weer een hoop was, een ongeschilderd kozijn of iemand die aandacht en zorg nodig heeft!zoals nu een dochter die mijn kasten plunderd! mooie dingen maak je! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. euhm.... er liggen hier twee bergen was op mij te wachten, in de badkamer en op zolder... Op de eettafel ligt een hele stapel boeken en papieren die ik uit moet zoeken, de afwas is nog niet gedaan, en de slaapkamers (alle drie) zijn ontploft! Dus eigenlijk heb ik er helemaal geen tijd voor... tis meer dat ik zo goed ben in uitstellen...(komt morgen, overmorgen, van het weekend wel) ik vind het juist zo goed van jouw dat jullie huis zo gezellig en netjes is! Ik heb trouwens op youtube een heel duidelijk filmpje gevonden over het gebruik van de rose maker. Ik deed het toch goed, maar denk dat ik een andere (gladde) draad moet gebruiken. Dus ga het toch maar weer eens proberen. Kom je dan een keertje 's avonds langs? Kunnen we samen stuntelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een berichtje achter? Leuk!