Pagina's

maandag 21 mei 2012

Herkenbaar?

Kennen jullie dat? Als ik veel aan mijn hoofd heb en niet zo lekker in mijn vel zit heb ik altijd de neiging om
mij heel erg terug te trekken in mijn eigen wereldje. Er zijn mensen die dan iemand zoeken om mee te praten, maar ik heb dan de grootste moeite om in contact te blijven met de mensen om mij heen. Dit kost mij zoveel energie dat de mensen die iets verder weg staan bijna niets meer van mij horen.... Dat vind ik niet leuk, ik wil dat niet, ik neem mij telkens weer voor om het niet meer te laten gebeuren maar helaas... Ik moet toegeven dat het weer is gebeurt... Sorry mensen, ik doe het niet uit onwil en wil ook niemand kwetsen maar tot op heden is het mij nog niet gelukt om het te doorbreken... Ik hoop snel weer tevoorschijn te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Leuk!