Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

Hoooked on knitting RibbonXL stunt

Vandaag een super leuke middag gehad bij EchtStudio in Alphen. (Hier meer info). We hebben met allemaal enthousiaste dames lekker gehaakt, gekletst, koffie en thee gedronken en geprobeerd om niet teveel lekkers te eten. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. In de tussentijd een paar foto's van de middag:





Ik vond het ook erg leuk om een de mensen achter blogs te ontmoeten. Zo zag ik Lindevrouw en ook Gerbiene en leerde ik nog meer mensen met een site of blog kennen.

Ik hoop dat ik er de 22ste bij kan zijn! Nu ga ik snel mijn aankopen (mooie haaknaalden van Clover. Heb ze nu in vrijwel elke maat, ze haken zo heerlijk!) uitpakken en aan heerlijke zelfgemaakte (door mijn lief) lasagne. mmmmm.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een berichtje achter? Leuk!